Advies

Je kunt een adviesgesprek gebruiken om te onderzoeken wat je nu precies nodig hebt, hoe jouw situatie eruit ziet en of je er wat aan kunt verbeteren. Ook kun je bijvoorbeeld de samenwerking in je team bespreken.

Je kunt het adviesgesprek ook gebruiken om een precaire situatie uiteen te zetten. Denk hierbij aan ongewenst gedrag, relatiethema’s, teambuilding,  enzovoorts! Via een netwerk (CBKZ;  het centraal bureau voor klachten in de zorg) verzorg ik de behandeling van klachten, ongewenst gedrag op het werk en integriteitsvraagstukken.

Vaak zit in een goede analyse van het probleem, de oplossing al verpakt.

Een adviesgesprek vindt plaats in een ongebonden plek, onder het genot van…

Een adviesgesprek heeft niet als doel jou ergens van te overtuigen, maar dat jij meer overtuigt van jezelf raakt!

Ervaar je als teamleider, of werkgever dat de samenwerking binnen je team of afdeling niet lekker loopt? Laat ons er eens naar kijken, of bespreek de situatie in alle vertrouwelijkheid. Vaak helpt het je weer vooruit.

Mijn jarenlange werkervaring met organisatieveranderingen, fusies, taakstellingen en andere ongemakken waar medewerkers mee van doen krijgen, in combinatie met levenservaring, mensenkennis en -gerichtheid én een flinke dosis gerichte competenties en opleidingen zorgen ervoor dat ik je echt verder kan helpen. Ik heb misschien niet direct de pasklare oplossingen voor je, daar is de materie vaak te complex voor, maar ik kan je denkproces (weer) vlot trekken.